Sunday, March 31, 2013

PUAK DAP MULA BERPECAH BELAH SESAMA SENDIRI


Ahli Parlimen Ipoh Barat, M. Kulasegaran berperang besar dengan Penyelarasnya, R.K Muthu apabila mereka saling tuduh menuduh dalam sidang media yang diadakan berasingan hari ini.
Bertempat di Pusat Perkhidmatan DUN Kepayang berlangsungnya sidang media kedua-dua mereka secara berasingan dengan ditemani penyokong masing-masing dalam suasana tegang. Kula membuat sidang media di dalam pejabat manakala R.K Muthu di perkarangan pejabat yang sama.
Semalam, kedua-dua mereka membuat laporan polis berhubung dakwaan ugutan bunuh.
Kula dalam sidang medianya berkata, beliau tidak mahu lagi menerima
R.K Muthu dalam kepimpinan DAP kerana mendakwa tidak menjalankan tugas yang diberikan dengan baik.
Beliau mendakwa, para penyokongnya juga sebulat suara tidak mahu meneruskan lagi perkhidmatan R.K Muthu sebagai penyelarasnya.
Sehubungan itu, Kula enggan mengulas lanjut kerana menganggap R.K Muthu sebagai 'orang luar' dan mahu memberi tumpuan kepada Pilihan Raya Umum ke 13 (PRU13) yang bakal menjelang.
Sementara itu, R.K Muthu dalam ucapannya kepada para penyokongnya berkata, beliau tidak akan memaafkan segala perbuatan dan penghinaan yang dilakukan oleh Kula terhadapnya kerana menyebabkan nama dan kredibilitinya selama 40 tahun di dalam DAP terjejas.
Katanya, beliau juga memberitahu rakyat siapa sebenarnya Kula dan kekejaman yang telah dilakukanya, di samping membuka sendiri Pusat Aduan dalam tempoh terdekat.
"Dalam tempoh 30 bulan saya berkhidmat sebagai Penyelaras YB Kula, adakah wajar saya diperlakukan sebegini? ujarnya yang amat kesal dengan perbuatan Kula yang menurutnya tidak berterima kasih di atas segala pengorbanan yang dilakukannya dalam membangunkan Pusat Khidmat Kepayang sejak tahun 2008.

credit to peraknews

MELAIPOWER: MAT SABU RELA ANAK PEREMPUAN DI RATAH ANWAR !!!

MELAIPOWER: MAT SABU RELA ANAK PEREMPUAN DI RATAH ANWAR !!!: MAT SABU RELA ANAK PEREMPUAN DI RATAH ANWAR !!! Rakyat Persoalkan Mengapa PAS Membuang Dan Melenyapkan Artikel Ini Dari Portal Hara...

NAJIB SAHUT CABARAN ANWAR - PRU13 MILIK ANAK MUDA.



Sehari selepas melancarkan manifesto secara besar-besaran di ibu negara, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) merupakan "pilihan raya orang muda" yang akan membawa kemenangan kepada Barisan Nasional (BN).

"Pilihan raya kali ini juga pilihan raya orang muda dan merekalah penentu kemenengan kita BN," kata beliau pada program Himpunan Patriotik Anak Muda Selangor di sini hari ini.

Sehubungan itu, Najib yang juga Pengerusi BN dan Perdana Menteri berkata, perhimpunan anak muda ini memberi mesej yang jelas kepada Pakatan Rakyat (PR) di Selangor bahawa pihaknya akan mengambil alih pentadbiran kerajaan negeri pada PRU13.


Mengulas lanjut, Najib juga berkata, misi BN pada masa sekarang adalah  'misi mesti menang' PRU13 dan menumbangkan PR yang tidak mampu mentadbir Selangor yang menjadi rebutan parti-parti yang bertanding.

"Kita dapat laksanakan satu amanah yang sangat penting, kita kumpulkan suara orang muda di Selangor kerana semangat mereka berkobar, ada keberanian, tak akan bergerak walau seinci selagi tidak berjaya.

"Kita bagi isyarat jelas kepada Shah Alam dan SUK yang BN akan mengambil alih Selangor selepas PRU13," kata beliau yang juga Presiden Umno ini.

Najib juga berkata, berjanji BN akan memberi perkhidmatan terbaik kepada Selangor dan telah ditunjukkan melalui pelaburan kerajaan terhadap negeri tersebut.

Tambah Najib, sudah sampai masanya rakyat berubah kembali semula kepada BN untuk menjamin masa depan generasi akan datang.

"Sudah sampainya, kita bertukar kerajaan kembali, kita sokong BN, kerajaan PR janji bohong.

"Saya berjanji akan bagi perubahan yang besar kepada rakyat di Selangor sekiranya rakyat terus memberi mandat kepada kami BN," katanya lagi.

Persatuan Kelab Putra 1 Malaysia juga turut mengedarkan 22,000 topi keledar berwarna biru bagi mewujudkan  gelombang biru membabitkan golongan muda di Selangor.

MAT SABU RELA ANAK PEREMPUAN DI RATAH ANWAR !!!


MAT SABU RELA ANAK PEREMPUAN DI RATAH ANWAR !!!


Rakyat Persoalkan Mengapa PAS Membuang Dan Melenyapkan Artikel Ini Dari Portal Harakahdaily Yang Diterbitkan Pada 16 Mac 2013 ?
Rasanya baru pagi tadi rakan blogger RBF ONLINE melaporkan belum ada lagi mana-mana media pro pembangkang seperti Malaysiakini, Malaysia insider atau Free Malaysia Today yang menyiarkan berita berkenaan.
Hanya media rasmi PAS, HarakahDaily menjadi media pro pembangkang yang pertama menyiarkan berita berkenaan pagi ini.
Barangkali sudah mendapat panggilan telefon dari Anwar Ibrahim mahupun dari ibupejabat PKR, artikel “Gambar ‘anwar’ bercumbu dengan lelaki mula beredar” terus dipadamkan dari laman web tersebut.
Mungkin juga tahu artikel yang diterbitkan mampu MEMBUNUH nyawa politik Anwar Ibrahim, media utama milik PAS ini bingkas membuang dan melenyapkan artikel tersebut dari portal.
Rakyat sudah tentu tidak boleh melihat kembali artikel ini namun kesan fitnah jahat ini masih boleh dilihat melalui Google 

sumber:budaksrikinta.

Program Jelajah Pak Nuar Gagal di Sg.Isap


Program Jelajah Pak Nuar Gagal di Sg.Isap



Program Jelajah Bas Merdeka Rakyat anjuran Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang diadakan di Sungai Isap di sini hari ini ternyata gagal mendapat sambutan apabila hanya dihadiri oleh kira-kira 500 penyokong tegar parti itu.

Walaupun dengan kehadiran Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Ahli Parlimen Kuantan, Fuziah Salleh namun ia tetap tidak berjaya menarik perhatian masyarakat di kawasan berkenaan untuk menghadiri ceramah jalanan tersebut.

Bagaimanapun, Anwar dalam ceramahnya itu mengumumkan bahawa Fuziah yang juga Naib Presiden PKR akan bertanding semula untuk mempertahankan kerusi Parlimen Kuantan pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).

Untuk rekod, pada pilihan raya 2008, Fuziah menewaskan calon Barisan Nasional (BN), Datuk Fu Ah Kiow dengan majoriti 1,826 undi. Fuziah memperoleh 18,398 undi manakala Ah Kiow mendapat 16,572 undi.

Note : Gila. Memang la gagal dah pemimpin pon gay rosak moral. GIla orang nak pecaya! puihh

MELAIPOWER: KANTOI !!! PENCEROBOHAN LAHAD DATU !!! ANWAR IBRAH...

MELAIPOWER: KANTOI !!! PENCEROBOHAN LAHAD DATU !!! ANWAR IBRAH...: KANTOI !!! PENCEROBOHAN LAHAD DATU !!! ANWAR IBRAHIM MENGAKU SAYANG KAT PRINCESS JACEL KIRAM ??? lihat gambar di bawah.satu lagi ...

KANTOI !!! PENCEROBOHAN LAHAD DATU !!! ANWAR IBRAHIM MENGAKU SAYANG KAT PRINCESS JACEL KIRAM ???


KANTOI !!! PENCEROBOHAN LAHAD DATU !!! ANWAR IBRAHIM MENGAKU SAYANG KAT PRINCESS JACEL KIRAM ???


lihat gambar di bawah.satu lagi perkara terbongkar !!! adakah pencerobohan lahad datu ini semuanya lakonan UMNO bak kata tian chua ??? selepas satu isu,lagi satu isu yang terpalit kat anwar ibrahim terbongkar sudah.persoalannya,kalau betul ini semua sandiwara UMNO,kenapa anak kiram follow twitter anwar ibrahim ??? cuba anda lihat sendiri twitter beliau.siapa yang follow siapa sekarang.saya dah kata banyak kali ada agenda dengan anwar ibrahim anda tak percaya kan pembaca Badut Rakyat ??? siap ada yang email saya kata ini bukan anwar ibrahim yang lakukan.kalau bukan anwar ibrahim,siapa lagi ??? dah ada bukti kan semua penceroboh yang di tangkap kata siap di bayar oleh pembangkang dari malaysia !!!

anda sendiri dah lihat kenyataan jacel kiram fitnah malaysia berkenaan dengan isu lahad datu.adakah ini pun permainan Anwar ibrahim ??? manalah tahu,kan dia follow Anwar Ibrahim.


UNTUK SELANJUNTYA

TERKINI MALAM TADI... ANWAR KENA BOO DENGAN PENYOKONG SENDIRI !!!


TERKINI MALAM TADI... ANWAR KENA BOO DENGAN PENYOKONG SENDIRI !!!






KAH..KAH..KAH...  Apa dah jadi ni.. penyokong sendiri boo pada anwar...  nampak sangat penyokong sendiri dah makin muak dgn anwar. Suka2 hati je nk umum apa yg dia suka, ingat apa ? ni negara bapak hang punya ke anwar ? Seterusnya korang baca la kt bawah...


Pengumuman nama Pengerusi Parti Keadilan Rakyat (PKR) negeri, Datuk Fauzi Abdul Rahman sebagai calon parti itu bagi kerusi Parlimen Indera Mahkota pada Pilihan Raya Umum Ke-13 malam tadi, disambut dengan sorakan ejekan oleh segelintir penyokong pembangkang sendiri.

Tindakan 'boo' itu dilakukan sebaik Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengumumkan nama Fauzi sebagai calon menggantikan penyandang, Azan Ismail pada majlis ceramah Pas di Balok Makmur di sini malam tadi.

sumber : budak sri kinta.blogspot

Hot !!! Wan Azizah menangis kerana ??


Hot !!! Wan Azizah menangis kerana ??


KUALA LUMPUR - Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail dinasihatkan tidak bertanding di kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) di Selangor pada Pilihan Raya Umum Ke-13 ini. 

Seorang ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor, Amizan Man mendakwa, ini kerana terdapat kelompok tertentu dalam parti menolak kehadiran Presiden PKR itu di negeri tersebut. 
"Ada kelompok tertentu berkata Datin Seri (Wan Azizah) tak payah bertanding (DUN Selangor). Hal ini kerana Selangor bukanlah kawasan beliau. 

"Kalau bertanding juga, ini akan memecahbelahkan parti. Jadi tak payahlah. Duduk diam-diam di Permatang Pauh," dakwanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini. 

Dalam satu sidang akhbar semalam, Wan Azizah membayangkan kemungkinan bertanding di kerusi DUN dan disebut-sebut bakal dicalonkan di sebuah kerusi di Selangor. 

Malah, beliau dijangka dilantik sebagai Menteri Besar jika pakatan pembangkang berjaya mengekalkan kuasa mereka. 

Amizan mendakwa, walaupun peratusan kemenangan Wan Azizah dikatakan cukup kuat jika bertanding di DUN Selangor, namun perkara itu akan menampakkan PKR bersifat seperti 'parti keluarga'. 

"Bagilah kepada Azmin. Tak manis beliau dan Azmin bertanding DUN Selangor," katanya.

sumber : anak jati malaya

Saturday, March 30, 2013

HOT NEWS !!! GAMBAR ZARINA ANJOULIE DICIUM OLEH LELAKI TERSEBAR ??? WAJIB BACA !!!



HOT NEWS !!! GAMBAR ZARINA ANJOULIE DICIUM OLEH LELAKI TERSEBAR ??? WAJIB BACA !!!




Laman sosial Twitter tempatan tiba-tiba kecoh dengan sekeping gambar yang menyaksikan artis yang tidak pernah lekang dengan kontroversi,Zarina Anjoulie Lavocah dicium oleh seorang lelaki yang tidak dikenali.Menurut laman web hiburan terkenal,murai.com,gambar Zarina itu mula tersebar di Twitter sebelum disebarkan lebih meluas di laman sosial internet lain seperti Facebook dan blog.Gambar tersebut menyaksikan lelaki tersebut memegang bahagian rahang Zarina dan seolah-olah mencium aktres seksi itu di bahagian pipi.Manakala Zarina pula dilihat seolah-olah cuba mengelak ciuman tersebut dalam keadaan ‘paksa rela’.

Bagaimanapun,identiti lelaki tersebut masih gagal dikenal pasti memandangkan wajahnya yang tidak menghadap kamera ketika gambar tersebut dirakamkan.Selain itu,murai.com turut menjelaskan bahawa pihaknya gagal menghubungi Zarina untuk meminta penjelasan mengenai gambar tersebut memandangkan telefon bimbitnya ditutup.Zarina yang sebelum ini meluahkan hasrat untuk berkahwin dalam masa yang terdekat,bagi menamatkan kontroversi yang sering melanda kehidupannya sebagai seorang artis.Dia juga baru saja reda ‘berperang’ dengan seorang lagi pelakon drama yang dikatakan miripnya, Lufya, dengan menyindir artis baru itu ungkapan memalukan ‘ketiak basah’.

Sebelum ini,Zarina juga mencetus kontroversi apabila muncul seksi terlampau ketika menghiasi kulit majalah dari Indonesia,FHM yang anda lihat pada gambar di atas sekali sehingga menjemput kritikan pedas dari ramai peminat industri hiburan tanahair.Bermula dengan identiti seksi,Zarina pertama kali mencetus kontroversi apabila beberapa keping gambar bogel yang dikaitkan dengan dirinya bersama teman lelaki tersebar di internet di awal pembabitan sebagai pelakon drama bersiri,Anak Pontianak.

ANDA LIHAT GAMBAR DI ATAS !!!

KENA PAKSA ATAU RELA ???

RENUNG-RENUNGKAN

PANAS! INILAH SIKAP SEBENAR PUAK DAP! TAKKAN NAK DOK DIAM JE KOT?

Tengok muka sial kalau jumpa mana- mana ludah je muka sialan komunis ni.



18SX!! PENGAJARAN ~


SALAM..

Kisah kali ini mengenai seorang jejaka bernama Nuar dan seorang perempuan bernamaJijah...

Aku sarankan korang baca sampai habis sebab ada hikmah disebaliknya....

Bermulalah kisah......

Bangga Nuar dapat jadi raja sehari.

Sudah lama Nuar menyimpan perasaan hendak memperisterikan Jijah, seorang gadis setamannya yang bertudung dan bermata ayu.

Di intai-intai dari jauh, memang nampak keanggunan Jijah, seorang lulusan Universiti.

Nuar pun apa kurangnya, sudah berjaya dalam perniagaannya, kini bergelar seorang usahawan muda berjaya.

Keluarga mereka berdua sangat-sangat gembira kerana dapatlah disatukan dua buah keluarga yang sudah kenal lama.

Akrab tak ubah seperti saudara sendiri.

Duduklah Nuar dan Jijah di atas pelamin dengan muka malu-malu, sambil dikipas oleh pengapit kedua-dua mempelai.

Majlis tamat, khemah pun sudah diturunkan, saudara mara pun sudah ramai yang beredar pulang.

Mungkin akibat penat, Nuar pun memohon diri untuk mandi lalu terus masuk ke kamar tidur terlebih dahulu.

Bapa Jijah hanya tersenyum melihat telatah si Nuar, dalam hatinya, "bagus menantu aku ni, dah la hensem, sopan santun pulak tu."

Nuar lalu ke dapur, membisikkan sesuatu kepada isterinya.

Mak si Jijah hanya tergelak-gelak dalam hati, "sudahlah tu Jijah, takyah lah dibasuh pinggan tu lagi. Dah lewat dah ni.. Kau ni pun, hari ni kau takyah buat kerja rumah la."

Nuar pun masuk ke bilik diikuti Jijah.

"Abang pegi mandi dulu, lepas tu Jijah pulak," kata Jijah sedikit menggeletar.

"Orait ! Jangan lari tau.." kata Nuar dengan nada mengada-ngada.

Nuar masuk mandi sementara Jijah duduk memerhatikan hantaran-hantaran yang tersusun.

Nuar selesai mandi, Jijah bangun pula masuk ke bilik air.

Nuar dapat mendengar bunyi curahan air dari bilik mandi, membuatkan dirinya sedikit ghairah.

"Untung aku dapat isteri camni.. hihihi.." fikir Nuar.

Lalu Nuar teringat kembali hubungan-hubungan lalu yang telah berkecai.

Sudah beberapa kali dia bercinta tapi semua putus begitu saja.

Ah Mei, GRO China, Shamsidar, isteri orang dan sebelum Jijah, dia bercinta dengan seorang pekerja di pejabatnya.

Nuar masih ingat bagaimana marahnya mereka bila dia ingin memutuskan hubungan, semata-mata kerana Nuar masih belum mahu berkahwin.

"Pedulikkan semua itu... yang penting, aku dah rasa diorang.." fikir Nuar.

"Untung aku dapat Jijah ni... betul la cakap member-member aku, nak kawin carik yang baik, pakai tudung."

Jijah tidak pernah disentuhi langsung oleh Nuar, kerana pada dia Jijah calon isterinya, jadi perlu dijaga sebaik mungkin.

Berbaloi pengorbanan Nuar selama hampir setahun menunggu balasannya malam itu, seorang gadis dara sunti.

Jijah keluar dari bilik air dengan memakai robe mandi.

Nuar terus berimaginasi memikirkan apa yang terkandung di balik robe itu.

"Abang.." bisik Jijah manja.

"Ye, Jijah ?" tanya Nuar.

"Tak mau gopoh-gopoh ye... saya takut sakit," pesan Jijah sambil memakai sedikit pewangi mahal yang baru dibelikan Nuar.

Nuar makin ghairah.

Di depan matanya seorang dara sunti yang sudah pun halal disentuhinya.

Nuar terus memeluk Jijah dari belakang.

Hangat nafas Nuar dirasai pada leher Jijah.

Pada beberapa saat itu, sentuhan nafas Nuar dirasakan sangat panas pada leher Jijah.

Sepanas nafas teman lelaki pertamanya, Mat Sabun.

Hangat nafas Nuar tapi tidak seghairah kehangatan nafas Mat Sabun, lelaki pertama yang menyentuhnya.

Dakapan tangan Nuar, tidak segagah pelukan Mat Sabun.

Jijah rasa sedikit kecewa, campur gementar mungkin kerana pada dirinya, Mat Sabun sempurna, memang tercipta untuk dirinya.

Tiada lelaki lain yang mampu membuatkan dirinya lupakan Mat Sabun mahupun suaminya sendiri.

Nuar lalu melucutkan baju t shirt yang dipakainya.

Jijah sedikit tergamam, kaget kerana didepannya ada seorang lelaki bergelar suami yang sudah bersedia menerkam tubuhnya.

Tapi, bayangan Mat Sabun tidak mampu hilang.

Mat Sabun tidak pernah melukai hatinya.

Mat Sabun hilang kerana desakan keluarga Jijah, alasan mereka, Mat Sabun kerja merata-rata, berceramah siang malam, semua kerja dibuatnya, jadi ekonomi dan masa depan tidak terjamin.

Nuar mencium Jijah membuatkan air mata Jijah mula mengalir.

"Kenapa sayang?"

Mahu saja Jijah lari, kerana takut dengan igauan masa lalu.

Sedih, takut bercampur dengan perasaan bersalah.

"Takde... Jijah takut.. tak tau macam mana rasa..," terpaksa dibohongi Nuar.

"Abang pun.. tak tau macam mana ni...," Nuar pun turut sama berbohong.

"Mari, baring sini sebelah saya.." pinta Nuar menarik tangan Jijah.

"Bertuah aku dapat bini macam ni punya suci !" fikir Nuar sangat-sangat gembira.

Imbasan Mat Sabun tidak pernah hilang dari igauan Jijah walaupun Nuar sudah duduk diatasnya.

Kerana Mat Sabun yang pertama dan yang paling istimewa pada hatinya, dirinya sudah jadi kepunyaan Mat Sabun satu masa dahulu.

"Jijah takut, Jijah sedih..," bisik Jijah, makin kuat aliran air mata nya.

"Takpe.. kita try-try dulu eh, kita pun baru nak belajar camne ni," kata Nuar.

Lalu bermulalah adegan malam pertama Nuar dan Jijah.

Kalau diikutkan jumlah sebenar, itu merupakan malam ke 12 Jijah dan malam, siang, senja dan subuh yang keberapa ratus kali untuk Nuar.

Yang penting, malam itu, malam pertama antara Nuar dan Jijah.

Morale of the story : Bukan semua lelaki yang berserban besar bakul itu sebenarnya baik dan bukan semua perempuan yang pakai tudung itu sebenarnya suci !!


sumber: metal rock world.blogspot

Video Raja Goyang .. Episod 3 : DIA AJAK, MANA I BOLEH TAHAN, TERKAM LA ...






Mahasiswa : YOU PEGI MANA LEPAS NI, BALIK ?
Anwar : BALIK LA ...
Mahasiswa : BESOK KERJA TAK ? KERJAKAN I ...
Anwar : (ANWAR TERKAM) Yahoooooo ...



Rakyat Malaysia bakal menyaksikan AKSI MEMUALKAN PAPA HOMO menjelang tirai pilihanraya umum nanti. 

1) Siapa Remaja Lelaki yang bersama Dato Sri?
2) Dimana Dato Sri Anwar Ibrahim pada 6/2/2012?
3) Apakah Dato Sri kenal mahasiswa tersebut?
4) Benarkan Menantu Dato Sri menggunakan kenderaan Kia Spectra?
5) Apakah benar Dato Sri seorang yang peramah?
6) MENGAPA DATO SRI ANWAR IBRAHIM TERKAM REMAJA LELAKI ITU?
7).... Terpulang pada anda untuk bertanyakan kepada Anwar Ibrahim mengenai kejadian ini.

Sorry PAPA HOMO ... You have been warned by PAPA GOMO.

Anwar Terus Membisu Akan Pendedahan Video Gomo!!!


Anwar Terus Membisu Akan Pendedahan Video Gomo


Bisu dan terus membisu itulah Anwar Bin Ibrahim ketua Umum Pakatan Pembangkang berhubung video yang didedahkan oleh Papa Gomo.

Sepanjang pendedahan oleh Papa Gomo mengenai video terbaru Anwar Ibrahim ini Gomo memerhatikan gelagat para penyokong Anwar Ibrahim yang beriya iya mempertahankan Anwar Ibrahim ketua mereka dengan bermacam macam alasan dan jawapan paling sadis pada Gomos etakat hari ini adalah jawapan dari mulut Pengarah Strategik PKR Rafizi Ramli yang menyatakan Anwar Ibrahim seorang yang peramah.




PANAS !!! PANAS !!! PANAS !!!NIZAR SANGGUP BOGEL DEMI ORANG LAIN!!!!

NIZAR JAGA HATI NGA & NGEH DARIPADA TEGAKKAN
HUKUM ISLAM!!! PART 1

Selama ini, apabila sebut saja, PAS, orang akan mengkaitkannya dengan parti agama islam.
Malah ahli PAS sendiri dengan bangganya menyatakan bahawa parti merekalah parti yang
memperjuangkan agama ISLAM..
Sesiapa saja yang menolak parti tersebut, bermakna menolah ajaran islam.. Malah mereka
turut mengharamkan parti-parti lain dan sanggup mengkafirkan penyokong parti lain termasuklah
parti umno!!!

TANYALAH PADA MANA-MANA AHLI PARTI TERSEBUT- JIKA ADA YANG
MENGATAKAN BAHAWA PARTI ITU ADALAH SEBALIKNYA..


PENERANGAN MENGENAI APA ITU NERAGA ISLAM???...

Negara Islam ialah sebuah negara ideologi yang ditegakkan dengan berpandukan
kepada asas akidah islam..(Abdul karim zaidan, Majmu'ah Buhuthfiqhiah).
Di samping itu, negara islam atau "Dar al-islam"
dapat diperjelaskan lagi sebagai negara yang melaksanakan undang-undang dan
hukum-hukum islam serta berada di bawah kekuasaan dan pemerintahan orang 
islam. Ini termasuklah menjamin wilayah yang bebas dan selamat untuk 
seluruhrakyatnya. Oleh yang demikian, pemerintahan adalah satu cara yang 
terbaik dalam menyempurnakan kebajikan manusia melalui pengurusan dan 
pentadbiran yang cekap dan tulus. Secara rasionalnya, matlamat negara islam
adalah untuk :

MELAKSANAKAN UNDANG-UNDANG ISLAM DI ATAS MUKA BUMI INI.
firma allah dalam surah al-ahzab,
ayat 36 yang bermaksud:

"Maka demi tuhanmu,mereka tidak beriman sehingga mereka menjadikan kamu
terhadap perkara yang mereka perselisihkan, kemudian mereka tiada merasa
keberatan dalam diri mereka terhadap apa yang kamu putuskan dan mereka 
menerima dengan sepenuhnya."

Walau bagaimanapun, hukum-hukum islam ini tidak dapat dilaksanakan 
sehinggalah wujudnya sebuah negara islam. Ibnu taimiyah pernah menyatakan:

"mendirikan negara adalah kewajipan manusia yang besar terhadap agama malah
tidak dapat ditegakkan agama melainkan dengannya kerana allah mewajibkan
menyuruh kepada kebaikan dan mencegah kemungkaran dan segala kewajipan
berkaitan jihad, menegakkan keadilan dan melaksanakan hukum-hukum islam
tidak akan sempurna kecuali dengan adanya kekuasaan(kekuatan) dan negara."



TAPI ADAKAH IANYA PARTI ISLAM,ADAKAH IA MEMPERJUANGKAN
ISLAM???
MENURUT NIZAR JAMALUDDIN - TIDAK


bersambung...part 2

Friday, March 29, 2013

EKSKLUSIF !!! VIDEO KHAS DEKLAMASI PUISI SEMPENA HARI POLIS KE-206 TERSEBAR !!! WAJIB LIHAT !!



Puisi dideklamasikan oleh DSP Rosebaini Kassim dan ASP Mohamed Mahat pada sambutan Hari Polis ke 206 di Pusat Latihan Polis (Pulapol) Kuala Lumpur.Hari Polis ke-206 disambut dalam suasana kesayuan tetapi penuh patriotik.Suasana hening seketika apabila balu dan waris anggota yang terkorban dalam krisis pencerobohan di Sabah.ketika saya melihat video ini,saya menitiskan air mata.tanpa pejuang dan perwira negara ini,adakah malaysia akan aman wahai pembaca Badut Rakyat ??? adakah ini lakonan semata-mata wahai pembaca Badut Rakyat ??? terima kasih kepada yang upload video ini.sesungguhnya,saya memang menantikan video ini keluar.

renung2 kan la wahai saudara dan saudari.............................

13 Agenda Besar Pengkhianat Negara Bernama Anwar Ibrahim




[HOTTT] Cristino Ronaldo Banyak Membantu Umat Islam dan berminat Peluk Islam???


[HOTTT] Cristino Ronaldo Banyak Membantu Umat Islam dan berminat Peluk Islam???


CRISTIANO RONALDO - SAYA SUDAH HAFAL AL-FATIHAH, MUNGKIN BELAJAR BERWUDHU
Cristiano Ronaldo- Saya sudah hafal Al-Fatihah, mungkin Belajar berwudhu - Cristiano Ronaldo

CRISTIANO RONALDO- SAYA SUDAH HAFAL AL-FATIHAH, MUNGKIN BELAJAR BERWUDHU - CRISTIANO RONALDO


Mesut OziL : "Cristiano Ronaldo selalu menunggu saya selesai Solat di rest room, saya tahu dia ingin mendengar saya mengaji."

Cristiano Ronaldo : "Saya sudah hafal Al-Fatihah, mungkin nanti saya akan minta diajarkan berwudhu" .

Sumber berita bernama dan reuters..

Video : Penceramah PAS Guna Bahasa Kesat #TolakPR

Video : Penceramah PAS Guna Bahasa Kesat #Tolak PR



Inilah wajah sebenar ulamak PAS...  Mereka memang suka memaki, menghina dan mengutuk sesama Islam... PAS akan menghalalkan apa sahaja demi kelangsungan politik mereka. Disini kita boleh melihat PAS gagal serba serbi... Takbiirrr!


PANAS TERIK!! LORI TRANSFORMER PAS MENDAPAT SAMBUTAN PULUHAN RIBU RAKYAT DI IPOH!!




Ape dah jadi, ape dah jadi, lori transformer macam nak mati. Haa tu la, jangan ingat lori canggih manggih boleh tarik orang datang dengar ceramah kelentong korang.

Siang tadi kat Pengkalan Pegoh Ipoh ade la lori "canggih" PAS ni singgah. Aku pun teruja la jugak kot-kot beribu berjuta penyokong PAS datang dengar ceramah.

Bukan sahaja di negeri Perak, Aku dengar kemana sahaja lori ini digerakkan sudah pasti sambutannya hambar dan seolah olah kehadiran lori tersebut seperti lori yang membawa ayam di tepi jalan.

Tengok-tengok ade la sejemput orang datang. Kalau aku la jadi penganjur, dah lama angkat kaki suruh treler tu blah. Mana taknya, yang datang semua nak ambik payung free je pastu blah.

Nampak sangat la PAS ni dah makin kurang penyokong. Duk harapkan PKR dengan DAP je la. Kalau bergerak sendiri habis tumbang dah. Sebab tu dengan DAP komunis pun sanggup pakat. Sanggup jadi kuda.

Itu tandanya PAS tidak lagi diterima oleh rakyat Perak, kalau dua hari lepas lori trailer tersebut parking di Parit Buntar dan tidak dikerumuni oleh orang aku tak berapa hairan sebab mungkin penduduknya yang kurang.

Tapi apabila ianya berada di Ipoh namun masih dalam keadaan yang sama, mesti ada sesuatu yang tidak kena dan sudah pastilah ianya berpunca daripada ketidak perluan rakyat untuk mendengar segala pembohongan dan fitnah yang dilemparkan oleh mereka di atas lori tersebut.

Dah la, malas nak cerita pasal PAS ni, buat malu je. Korang tak sedar yang Cina DAP duk gelak mengekek dapat guna korang sebagai jambatan nak dapatkan undi Melayu. Tak boleh fikir ke? Atau memang korang ni jenis hamba?

Sumber : aktivis kepayang jr.blogspot

Panas Gambar Seks Nurul Izzah Sudah Tersebar... Sape Mau Jawab??


GAMBAR INI ADALAH AKSI DIDALAM BILIK PENSYARAH........
   Adakah gambar yang dimaksudkan oleh Saifuddin Nasution?


Menurut sumber blogger Mat Kilau Penang... Mungkin gambar ini bakal mengegarkan suasana politik tanah air selepas ini? Mungkin ya mungkin tidak akan tetapi keberangkalian itu amat tinggi. Yang mula mendedahkan pekara ini adalah dari Saifuddin sendiri. MKP rasa mungkin dah ada pepecahan didalam kem PKR. Mungkin Saifuddin tak dapat apa yang diminta hingga nak buka pekung dalaman. Takkan nak bagitu "direct" mesti ada kona-kona. Fitnah dan salahkan UMNO itulah taktik melepaskan diri walaupun tak setuju dengan pucuk pimpinan........

Di peringkat dalaman kepimpinan tertinggi Parti Keadilan Rakyat (PKR), tidaklah menjadi satu rahsia lagi akan kewujudan 2 kelompok pimpinan yang masing-masing cenderung kepada Presiden parti, Datin Sri Wan Azizah Ismail dan Timbalan Presiden, YB Azmin Ali

Bibit-bibit perpecahan ini sudah bermula sejak kempen pemilihan Nasional PKR 2010 lagi dan semakin menjadi ketara apabila Azmin Ali memenangi jawatan Timbalan Presiden.

Ketika kempen pemilihan Nasional 2010 berlangsung, sokongan penuh Wan Azizah ke atas pencalonan Datuk Zaid Ibrahim sebagai Timbalan Presiden parti menjadi persoalan umum kerana logiknya, Azmin Ali yang lebih layak kerana sudah bersama-sama dengan parti sejak mula ditubuhkan, di samping kesetiaannya kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim yang tidak boleh dipersoal sesiapa.

Antara kepimpinan parti yang diketahui cenderung kepada Wan Azizah ialah YB Fuziah Salleh, YB Nurul Izzah, YB Tien Chua, YB Xavier Jayakumar, Mustapha Kamil Ayub, Shamsul Iskandar, YB Yusmadi, YB Elizabeth Wong, YB William Leong, YB Sivarasa dan YB Dr Mansor Othman.

Manakala pemimpin parti yang berdiri teguh di belakang Azmin Ali ialah N.Surendran, YB Zuraida, YB Dato Kamarul Baharin, YB Dato Johari Abdul, Rafizi Ramli, Latheefa Koya, YB Haniza Talha, YB Nik Nazmi, YB Abdullah Sani dan YB Azan Ismail.

Walaupun perpecahan ini cuba diselindungkan dari penglihatan ahli di peringkat akar umbi tapi sudah kedengaran suara-suara kecil yang bertanya kenapa setiap kali program di kawasan salah seorang dari kumpulan yang disebutkan di atas, pihak yang satu lagi tidak hadir?

Sebagai contoh, program parti di kawasan Nurul Izzah iaitu Lembah Pantai, tidak akan dihadiri oleh Azmin Ali. Begitu juga sebaliknya dengan program parti di kawasan Gombak di mana Azmin sebagai ahli Parlimennya, juga tidak akan dihadiri Nurul Izzah.

sumber : http://brojinggo.blogspot.com

Thursday, March 28, 2013

PANAS!!! NURUL NUHA MANGSA 'KORBAN' SETERUSNYA. KENAPA BUKAN NURUL IZZAH?


PANAS!!! NURUL NUHA MANGSA 'KORBAN' SETERUSNYA. KENAPA BUKAN NURUL IZZAH?



Parti Keadilan Rakyat (PKR) hampir rasmi menjadi Parti Anak Beranak Sendirian Berhad dengan desas desus kedengaran bahawa seorang lagi anak Anwar, iaitu Nurul Nuha akan bertanding di Permatang Pauh dalam PRU ke-13 nanti.

Nama Nurul Nuha menjadi pilihan Anwar setelah mendapat laporan bahawa calon yang dikemukakan sebelum ini iaitu, Dr. Muhammad Nur Manuty, yang juga Pengerusi PKR Perak telah ditolak oleh pengundi di situ. Pantas, Anwar meletakkan nama anaknya bagi memastikan pengaruh keluarganya kekal di kawasan tersebut.

Bapa Anwar, Datuk Ibrahim Abd. Rahman juga merupakan ahli Parlimen di situ sebelum Anwar maka pencalonan Nurul Nuha mungkin dilihat sebagai bersifat sentimental atau mungkin juga peribadi bagi keluarga mereka.

Kenapa Nurul Nuha yang masih muda dan tiada pengalaman yang dipilih? Kenapa tidak letakkan Nurul Izzah sahaja sedangkan Izzah juga jenuh terbang merayau-rayau mencari kawasan kerana sudah ditolak di kawasan sendiri. Namun, khabarnya terpaksa kekal kerana hanya itulah saja kawasan yang paling selamat baginya.

Jawapan kenapa Nuha dan bukan Izzah adalah kerana hanya Nuha sahaja yang masih ‘suci’, yang mampu memulihkan imej bapa, ibu dan kakaknya yang sudah sebati dengan imej pengkhianat, pelakon dan peliwat.

Nurul Izzah, diketahui sudah terlalu banyak menghiris hati orang Melayu dan orang Islam. Kecenderungannya ke arah fahaman liberal amat ketara dan tindakannya mengulas perihal agama dan membenarkan pula umat Islam menukar agama merupakan satu kesilapan yang tidak dapat diperbaiki lagi. Malah, keengganannya untuk meminta maaf atas keterlanjuran kata tetapi sebaliknya memilih untuk menipu dan memutar-belit kenyataan sendiri dalam usaha memperbaiki kesilapan tersebut telah menghancurkan terus imejnya di pihak yang bersetuju dengannya sebelum itu, dan juga di pihak yang menentangnya.

Nurul Izzah juga telah berkali-kali menyerlahkan pengkhianatannya terhadap negara sendiri. Bukan sekali beliau memburukkan Malaysia di luar negara dan bukan sekali beliau seolah-olah sengaja atau sememangnya bodoh dengan membuat kenyataan yang kurang tepat dan tidak wajar mengenai rahsia-rahsia pertahanan negara.

Baru-baru ini ketika insiden Lahad Datu membawa rakyat Malaysia bersatu dan menyemarakkan semangat cintakan negara dan ketika kita berbangga dengan wira-wira kita, Nurul Izzah sekali lagi membuat kenyataan yang menunjukkan kepada dunia betapa beliau tidak berkongsi semangat dan sentimen yang sama dan tidak ada pengetahuan langsung mengenai pasukan keselamatan dan pertahanan negara.

Wan Azizah pula, hanyalah boneka buruk kerana nak dikatakan perhiasan pun sudah tidak boleh lagi. Jika perhiasan tentulah Anwar bangga memakainya tetapi Wan Azizah hanya ditolak ke depan bila perlu sahaja. Iaitu bagi menonjolkan imej Anwar sebagai suami dan bapa yang baik. Selebihnya, Azizah langsung tiada suara, melainkan air mata dan senyum paksa semata-mata.

Maka, kemunculan Nurul Nuha diharap sebagai memberi nafas baru kepada imej keluarga yang sudah punah ranah ini. Sebagai orang baru, Nurul Nuha belum sempat berbuat silap atau tersalah cakap. Tiada apa yang boleh dikorek atau diburukkan mengenai Nuha, maka sesiapa sahaja tandingannya di Permatang Pauh akan menghadapi kesukaran. Bermodalkan legasi keluarga dan air mata ibu yang pasti akan turun membantu, tidak mustahil Nuha boleh menang.

Satu-satunya ‘setback’ bagi Nuha ialah gambaran nepotisme yang amat jelas dalam parti PKR. Selain itu, oleh kerana belum mempunyai rekod, Nuha perlu meyakinkan rakyat Permatang Pauh bahawa beliau mampu bekerja dan bukan hanya berpolitik seperti bapa, ibu atau kakaknya.

Apapun, jika pengundi Permatang Pauh sebelum ini menolak UMNO kerana termakan tuduhan PR bahawa UMNO mengamalkan nepotisime dan kronisme, maka adalah wajib bagi mereak untuk menolak PKR jika Nurul Nuha menjadi calon dalam PRU kali ini.


sumber:kamunting central.blogspot

Gempar !!! Video Kebenaran sebenar Trajedi Memali !!!


Gempar !!! Video Kebenaran sebenar Trajedi Memali !!!


PAS sebelum ini menggunakan insiden Memali sebagai modal politik mereka. 


Mereka menuduh kononnya Kerajaan zalim dan kejam terhadap orang Kampung di Memali. 

Hakikatnya, PASlah menjadi dalang di sebalik peristiwa Memali. 

Video di bawah adalah pengakuan bapa kepada arwah Ustaz Ibrahim Libya yang tidak menyalahkan Kerajaan ke atas tindakan yang terpaksa diambil untuk menangani kes Memali. 

Menurut bapa arwah, Ustaz Ibrahim Libya mengajar agama dengan betul sehinggalah seorang pemimpin PAS dari Alor Setar menghasut arwah untuk menentang Kerajaan. 

Jika PAS mahu menafikan penglibatan mereka, kenapa amanat Haji Hadi ditampal di kampung Memali. Bukan sahaja amanat Haji Hadi, turut ditergantung di dinding adalah gambar ulama Syiah dari Iran dan juga gambar Muammar Gadafi semasa muda. 

Namun hari ini semuanya sudah berubah. Malaun-malaun yang menggunakan isu Memali untuk mendapat sokongan rakyat kini menjawat jawatan penting dalam PAS. Dan mereka ini juga yang mengkhianati balu-balu peristiwa Memali dengan selewengkan tabung Memali. 

Kredit to dan tengok video di: mymassa blogspot

SUMBER : anak jati malaya.blogspot