Saturday, March 23, 2013

WAJIB TENGOK!! "SERI" Gambar Anwar Ibrahim Yg Memikat hati!!

WAJIB TENGOK!! "SERI" GAMBAR ANWAR IBRAHIM YG MEMIKAT HATI!!


Suatu ketika aku cukup bangga dengan Anwar Ibrahim. Kebolehan beliau berpidato menjadikan beliau salah seorang pemimpin idola aku.



Setiap kata-kata yang keluar dari mulut Anwar Ibrahim seolah-seolah satu sihir yang maha dasyat menjadikan aku terpukau. Setiap susunan ayat yang keluar dari mulut beliau bagaikan satu dalil yang benar untuk aku terus sokong beliau.


Namun, semuanya itu satu kesilapan yang paling besar aku pernah lakukan. Rupanya-rupanya idola aku ketika itu adalah seorang manusia yang sangat hipokrit dan jahil yang amat dasyat.




Setelah mahkamah mengesahkan yang Anwar seorang homoseks dan salahguna wang negara untuk kepentingan peribadi pada awal tahun 1999, rasa hormat aku terhadap Anwar terus zero.


Anwar bukan lagi seorang pemidato yang hebat bagi aku, sebaliknya Anwar seorang kaki kelentong yang sangat dasyat. Setiap kata-kata Anwar hari ini bagaikan kuman yang boleh membawa kepada penyakit yang amat kronik.


Tambahan lagi apabila video yang 99.99% tulen ini pula 100% menyerupai Anwar Ibrahim. Kalaupun Anwar kata video itu fitnah, tetapi setiap pembohongan beliau selama ini sudah cukup untuk aku hilang hormat pada beliau.


Aku benci kepada Anwar bukan Video seks beliau yang menjadi faktor utama. Tetapi sikap hipokrit Anwar yang kononya alim menjadi asbab yang jelas kenapa Anwar perlu ditolak secara total. Soryyy Anwar. Kamu hanyalah dajjal pada aku.

Psssttt... Anwar Jangan Saman Aku!!






No comments:

Post a Comment