Saturday, March 9, 2013

SEDIKITPUN AKU TAK HAIRAN DENGAN ISU INI!!!

SAIFUL NAFIKAN TINGDAKAN BAPANYA!!!!!


 Mohd. Saiful yang ditemani peguamnya, Zamri Idrus tampil tenang sepanjang sidang akhbar selama kira-kira 20 minit itu namun sesekali sebak terutama ketika menjawab soalan berkaitan tindakan mengejut bapanya, yang dikemukakan oleh ramai pemberita yang hadir.





"Kepada Anwar, bertaubatlah. Telah lima tahun saya bertahan dan berdiri teguh walaupun sukar. Saya pasti Allah akan balas apa yang saudara lakukan. Sungguh terdesak dan jijik sekali.

"Saya juga memberi amaran kepada Anwar, walaupun terdesak, jangan membabitkan bapa saya untuk memutarbelitkan keadaan dalam mencapai matlamat beliau dan walau apapun berlaku, saya yakin kepada Allah. Kebenaran tidak dapat dihapuskan walau apa sekalipun," katanya.

Keterbukaan Mohd. Saiful dan Zamri mengadakan sidang akhbar itu dengan turut menjemput media arus perdana serta portal-portal propembangkang nyata berbeza dengan sidang akhbar Azlan pagi ini yang dilakukan secara tersembunyi dengan menjemput hanya segelintir media propembangkang.
Sumber: Utusan Malaysia, 8 Mac, 2013

Bung Mukther>>>> Barang harus diingat, Mohd Saiful Bukhari adalah MANGSA dan telah membuat sumpah laknat manakala bapanya Azlan hanyalah sekadar SAKSI pengaduan dan bukannya mangsa kes liwat Anwar Ibrahim.

Anwar terkenal dengan rekod "membeli". Buktinya telah berapa ramai wakil rakyat BN yang telah dibelinya termasuk Lujim Ukim di Sabah.

Waktu yang tepat untuk beliau menggunakan taktik yang sama iaitu waktu nazak PRU-13 semakin menunggu hari pembubaran dan wktu isu pencerobohan Lahad Datu yang dikaitkan dengannya.

Jangan lupa wahai Anwar Ibrahim dan sekutu2 cai pembangkang bahwasanya ALLAH ada dan ALLah tahu segala2nya. Paling tidak aku nak dengar Azlan bersumpah laknat dengan menjunjung Al Quran di mimbar masjid sebagaimana anaknya. Kalau kau anak jantan wahai Azlan!!!!


No comments:

Post a Comment