Friday, March 29, 2013

PANAS TERIK!! LORI TRANSFORMER PAS MENDAPAT SAMBUTAN PULUHAN RIBU RAKYAT DI IPOH!!




Ape dah jadi, ape dah jadi, lori transformer macam nak mati. Haa tu la, jangan ingat lori canggih manggih boleh tarik orang datang dengar ceramah kelentong korang.

Siang tadi kat Pengkalan Pegoh Ipoh ade la lori "canggih" PAS ni singgah. Aku pun teruja la jugak kot-kot beribu berjuta penyokong PAS datang dengar ceramah.

Bukan sahaja di negeri Perak, Aku dengar kemana sahaja lori ini digerakkan sudah pasti sambutannya hambar dan seolah olah kehadiran lori tersebut seperti lori yang membawa ayam di tepi jalan.

Tengok-tengok ade la sejemput orang datang. Kalau aku la jadi penganjur, dah lama angkat kaki suruh treler tu blah. Mana taknya, yang datang semua nak ambik payung free je pastu blah.

Nampak sangat la PAS ni dah makin kurang penyokong. Duk harapkan PKR dengan DAP je la. Kalau bergerak sendiri habis tumbang dah. Sebab tu dengan DAP komunis pun sanggup pakat. Sanggup jadi kuda.

Itu tandanya PAS tidak lagi diterima oleh rakyat Perak, kalau dua hari lepas lori trailer tersebut parking di Parit Buntar dan tidak dikerumuni oleh orang aku tak berapa hairan sebab mungkin penduduknya yang kurang.

Tapi apabila ianya berada di Ipoh namun masih dalam keadaan yang sama, mesti ada sesuatu yang tidak kena dan sudah pastilah ianya berpunca daripada ketidak perluan rakyat untuk mendengar segala pembohongan dan fitnah yang dilemparkan oleh mereka di atas lori tersebut.

Dah la, malas nak cerita pasal PAS ni, buat malu je. Korang tak sedar yang Cina DAP duk gelak mengekek dapat guna korang sebagai jambatan nak dapatkan undi Melayu. Tak boleh fikir ke? Atau memang korang ni jenis hamba?

Sumber : aktivis kepayang jr.blogspot

No comments:

Post a Comment