Wednesday, April 17, 2013

Gaya Memecah Dara Malam Pertama,,,,


pada pengantin lelaki. Namun, keghairahan ini mungkin tidak dikongsi bersama oleh pengantin perempuan. Perasaan segan dan takut pada kesakitan pecah dara sering menyelubungi pengantin perempuan.
Pengalaman malam pertama tidak semestinya sempurna. Namun, dengan persediaan rapi dari segi mental dan fizikal, pasangan pengantin baru akan dapat menikmati persetubuhan pertama dengan penuh kepuasan.
Cara Bersetubuh Malam Pertama – Persediaan
Banyak pasangan pengantin tidak bersedia untuk persetubuhan malam pertama. Senggama sebaik-baiknya dilakukan dalam keadaan selesa dan tidak tertekan. Jika suami atau isteri terlalu letih selepas sehari suntuk kesibukan dengan pelbagai upacara persandingan, maka pretasi dan kepuasan seks akan tergugat. Dalam keadaan demikian, kenapa tidak rehat dahulu dan tunggu sehingga keesokannya untuk memecah dara.



Jika kedua-dua pengantin baru masih bertenaga, maka persetubuhan pertama boleh dimulakan. Pastikan pintu bilik sudah terkunci dan para tetamu sudah meninggalkan rumah. Sediakan pelincir persetubuhan sebagai standby bagi mengurangkan kesakitan isteri jika faraj kekeringan.
Cara Bersetubuh Malam Pertama – Merangsang Isteri
Ransangan yang mencukupi untuk isteri amat penting untuk persetubuhan malam pertama. Apabila isteri teransang, saluran faraj akan dibasahi cecair pelintir. Ini penting untuk kemasukan zakar ke faraj dan mengurangkan kesakitan ketika pecah dara.
Ransangan kepada isteri boleh dilakukan dengan menggunakkan jari untuk meraba bibir faraj dan kelentit. Rabaan ini boleh dilakukan dengan lemah lembut supaya tidak menyakitkan isteri. Jangan cuba memasukkan jari ke dalam faraj pada peringkat ini.
Suami yang lebih adventurous boleh memberi oral seks kepada isteri dengan menguncup bibir faraj dan kelentit. Bibir dan lidah yang lembut sangat berkesan untuk merangsang pintu faraj isteri. Teruskan proses ini sehingga bukaan faraj isteri kebasahan.
Cara Bersetubuh Malam Pertama – Merangsang Suami
Pengantin Perempuan pula boleh meraba dan melancap zakar suami untuk merangsang suami. Biasanya, rangsangan visual dari badan bogel isteri sudah cukup untuk merangsang suami pada malam pertama. Bagaimanapun, ada juga kemungkinan zakar suami tidak tegang pada malam pertama kerana nervous dan terlampau cemas. Jika itu berlaku, cubalah meraba zakar suami dan melancap untuk suami. Si suami harus berhati hati dan memberitahu si isteri untuk berhenti melancap zakar jika terasa ingin memancut. Jangan sampai pula terpancut sebelum persetubuhan dimulakan.
Cara Bersetubuh – Posisi Seks
Mungkin kedengaran aneh, tetapi cara bersetubuh yang paling baik bagi malam pertama ialah posisi duduk berpelukan. Posisi seks ini amat intim dan boleh mengurangkan kesakitan pengantin perempuan.
Cara bersetubuh ini bermula dengan suami duduk di atas katil. Isteri pula melutut duduk di atas paha suami sambil melutut. Dalam posisi seks ini, kedua-dua pasangan boleh berpelukan dan bercumbu-cumbuan.
Apabila bersedia, suami boleh mengangkat punggung isteri untuk menyarungkan lubang faraj ke zakar. Dengan perlahan lahan, si isteri boleh menekan bibir faraj ke atas zakar. Kelebihan cara bersetubuh ini ialah si isteri dapat mengawal kemasukan zakar bagi mengurangkan kesakitan semasa pecah dara.
Pada masa sama, suami pula boleh menolak punggung isteri ke bawah untuk menggalakkan kemasukan. Apabila selaput dara sudah pecah, si isteri masih dapat mengawal rentak dan tusukan zakar mengikut keselesaannya.
Cara Bersetubuh Malam Pertama
Demikianlah cara bersetubuh malam pertama. Banyak debaran, banyak penantian dan banyak yang mungkin tidak sempurna. Jangan khuatir, seperti mana skil yang lain, cara bersetubuh boleh diperbaiki dan diperlajari dari pengalaman. Nikmat dan kepuasan seks penting untuk kebahagiaan perkahwinan. Lebih banyak cara bersetubuh akan disajikan di blog ini untuk tatapan dan rujukan para pembaca. Bookmark laman ini dan keraplah kembali ke sini.

1 comment:

  1. Salah satu daripada posisi malam pertama yang perlu dipelajari oleh bakal suami, belajar teori dan praktikkan pada malam pertama. TQ admin.

    ReplyDelete